2 לספטמבר, יום שני.
הגענו בצהרים לאיוס, לאחר הפלגת לילה קלה.
את החלק האחרון עשינו על מפרשים, רוח התחזקה והצטרכתי את מחסה האי כדי לקפל מפרשים.
עוד אי.
החלטנו לקבל את עצתו של חברנו, החכם, חכם מימון, ונפליג מכאן ישירות לארץ.
משהו כמו 550 מייל.
נראה איך תהייה הרוח.
התחזית נראית סבירה.
נשתדל להשתמש במפרשים כמה שיותר.
איך שאני מחשבן, נגיע ארצה ביום שבת או ראשון.
נשתדל לשבת.
בשבת יש תשלום כניסה מיוחד אבל שווה.
נודיע כשנתקרב לארץ.
אם יהיה קשר בדרך או כאשר כאשר נתקרב לחופי הארץ.
זאת אומרת שאנחנו יורדים מהרשת ל4-5 ימים הקרובים.
אפשר להתחיל לדאוג החל מיום שני אחה"צ.
אין כאן מקום להחתים דרכונים ולכן נהייה עברינים שוב ומצא ללא חתימת יציאה.
אז מה.
הכול כשורה אהובותי ואהוביי.
מתכנן לתדלק שוב למלא מחר בבוקר, מה שאמור להספיק ל-750 מייל.
מקדם ביטחון של 50%.
נשיקות.
הגענו בצהרים לאיוס, לאחר הפלגת לילה קלה.
את החלק האחרון עשינו על מפרשים, רוח התחזקה והצטרכתי את מחסה האי כדי לקפל מפרשים.
עוד אי.
החלטנו לקבל את עצתו של חברנו, החכם, חכם מימון, ונפליג מכאן ישירות לארץ.
משהו כמו 550 מייל.
נראה איך תהייה הרוח.
התחזית נראית סבירה.
נשתדל להשתמש במפרשים כמה שיותר.
איך שאני מחשבן, נגיע ארצה ביום שבת או ראשון.
נשתדל לשבת.
בשבת יש תשלום כניסה מיוחד אבל שווה.
נודיע כשנתקרב לארץ.
אם יהיה קשר בדרך או כאשר כאשר נתקרב לחופי הארץ.
זאת אומרת שאנחנו יורדים מהרשת ל4-5 ימים הקרובים.
אפשר להתחיל לדאוג החל מיום שני אחה"צ.
אין כאן מקום להחתים דרכונים ולכן נהייה עברינים שוב ומצא ללא חתימת יציאה.
אז מה.
הכול כשורה אהובותי ואהוביי.
מתכנן לתדלק שוב למלא מחר בבוקר, מה שאמור להספיק ל-750 מייל.
מקדם ביטחון של 50%.
נשיקות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה