אוקטובר 2010–10–13
ושוב אנחנו בים. אחרי שבוע בלזרוטה, בעיקר בגלל בעיות מזג אוויר וגם בזכות עופר וליאת.
כפי שסיפרתי לכם, אי שחור ומעניין.
אתמול, אחרי שמזג האוויר אפשר, ובתאום עם אריאל, הפלגנו לפארטה-וונטורה. האי הסמוך מאד, ללזרוטה. אחרי שהתרגלנו למצוא מקום בכל מרינה ונמל, חיכתה לנו הפתעה לא נעימה.
בנמל הראשון, פארטו דל רוסריו, איך שהגענו לרציף, הגיע שוטר ואמר לנו שאין חנייה. הורדנו את אריאל שהיה צריך להתקין מטהר מים בעיירה סמוכה והמשכנו למרינה שליד.
הגענו. מרינה שנקראת פוארטו קסטיו, (הכל פוארטו שזה נמל בספרדית), ושם הדיעו לנו שאין מקום ושנמשיך הלאה למרינה גראנד טאראכל.
פה כבר היה מקום. הפלגה מתוכננת של 6 שעות הפכה ל – 10 שעות אבל,
הכל כשורה אהובותי ואהובי.
היום יש לנו כ-80 מייל ללאס פאלמס למרינה המיועדת שלנו. כאן כבר הזמנתי מקום ל-14 לחודש ונקווה לטוב.
אנחנו 4 בסירה, תוספת של אריאל.
החלטתי לפתוח את המפרש של שי וקרני, המפרש הוורוד, והרוח מתאימה לו מאד. 4-5 קשר, צד, והוא מתפקד יפה עם קצת עזרה של המנוע.
במהלך ההפלגה בין המרינות ראינו סנפיר, ורק סנפיר, ממש גדול במים. כנראה כריש. אם זה היה לוויתן היינו רואים את הנשימות שלו.
כרגע החכה פרושה ונקווה לדוג משהו יותר קטן.
יש לו "בעיה", משך ההפלגה צרך להיות כ-18 שעות. אחרת נגיע עוד בחושך. כאן השמש עולה ב-8 בבוקר, לפי השעון המקומי שאנחנו חיים לפיו.
לכן, אנחנו מפליגים עם מפרשים, ובעזרה קטנה מאד של המנוע, במהירות של 4-4.5 קשר. זה אמור להביא אותנו ללאס פאלמס בבוקר, 9-10.
אתמול גם ירד גשם. תופעה נחמדה. גם להם אין הרבה גשם כאן.
זהו בערך עד כה.
אני בדרך כלל מתחיל לכתוב כאשר מישהו מתחיל לעשות אוכל. בדרך כלל זה היה עם דינה, כדי שלא תגיד שאי מתבטל. בכל אופן עופר והפעם בייעוץ מקצועי של אריאל מכינים אוכל ואני מקשקש.
14 לאוקטובר 2010
הגענו ללאס פאלמאס על פי התוכנית בבוקר, עם אור ראשון. תידלקנו, נרשמנו וקיבלנו מקום עגינה מקום 26 ברציף קוויבק. Q.
יש לי רשימה של דברים לתקן.
התחלנ עם הראדאר ואחרי שהטכנאי השתכנע לבוא, אריאל עם הספרדית שלו עזר, ואחרי שעליתי לתורן להחליף חוטים, לניסיון, הוא לקח את המכשיר והודיע לנו אחר הצהרים שאכן המכשיר מקולקל.
עכשיו נותר לקבל אישור מהחברה להחלפה במכשיר חדש במסגרת אחריות.
משאבת המים של מי קירור ים נוזלת. להחליף אותה או לתקן זה חוויה טראומטית בתחתית הסירה.
עשיתי זאת. הוצאתי, פירקתי, החלפתי אטם ואימפלור, לא היה צריך אבל אם כבר שיהיו חדשים, הרכבתי בחזרה והנזילה כרגיל. נצטרך לחיות איתה. זו לא בעיה גדולה.
הפרוק וההרכבה הזו, הייתה עבודה קשה במיוחד.
עם כמה תיקונים קלים, פירוק המפרש לתיקונים, והאמת מתחיל להישבר לי מלתקן כל הזמן דברים.
אני עייף, מתגעגע אליכם ועוד שעה אני בדרך לשדה התעופה.
השארתי רשימת עבודות לאריאל ועופר, ונקווה שיעמדו בזה.
יש בדיקת בטיחות לסירה הכוללת רשימה ארוכה של דברים. יש לי את כל הציוד אבל צריך לקבוע תור וכו'.
אני בדרך הביתה. קודם מקלחת כדי לא להביך את השכנים שלי לטיסה.
להתראות.
דינה בטח תפיץ את זה בארץ כשאחזור.
19 לאוקטובר 2010–10–19
זהו אני בארץ, עם התקררות טובה ומצב רוח בינוני.אני שונא להיות מקורר או חולה בכלל.
אחרי שאתאושש אתקשר לכולכם.
להתראות.
ושוב אנחנו בים. אחרי שבוע בלזרוטה, בעיקר בגלל בעיות מזג אוויר וגם בזכות עופר וליאת.
כפי שסיפרתי לכם, אי שחור ומעניין.
אתמול, אחרי שמזג האוויר אפשר, ובתאום עם אריאל, הפלגנו לפארטה-וונטורה. האי הסמוך מאד, ללזרוטה. אחרי שהתרגלנו למצוא מקום בכל מרינה ונמל, חיכתה לנו הפתעה לא נעימה.
בנמל הראשון, פארטו דל רוסריו, איך שהגענו לרציף, הגיע שוטר ואמר לנו שאין חנייה. הורדנו את אריאל שהיה צריך להתקין מטהר מים בעיירה סמוכה והמשכנו למרינה שליד.
הגענו. מרינה שנקראת פוארטו קסטיו, (הכל פוארטו שזה נמל בספרדית), ושם הדיעו לנו שאין מקום ושנמשיך הלאה למרינה גראנד טאראכל.
פה כבר היה מקום. הפלגה מתוכננת של 6 שעות הפכה ל – 10 שעות אבל,
הכל כשורה אהובותי ואהובי.
היום יש לנו כ-80 מייל ללאס פאלמס למרינה המיועדת שלנו. כאן כבר הזמנתי מקום ל-14 לחודש ונקווה לטוב.
אנחנו 4 בסירה, תוספת של אריאל.
החלטתי לפתוח את המפרש של שי וקרני, המפרש הוורוד, והרוח מתאימה לו מאד. 4-5 קשר, צד, והוא מתפקד יפה עם קצת עזרה של המנוע.
במהלך ההפלגה בין המרינות ראינו סנפיר, ורק סנפיר, ממש גדול במים. כנראה כריש. אם זה היה לוויתן היינו רואים את הנשימות שלו.
כרגע החכה פרושה ונקווה לדוג משהו יותר קטן.
יש לו "בעיה", משך ההפלגה צרך להיות כ-18 שעות. אחרת נגיע עוד בחושך. כאן השמש עולה ב-8 בבוקר, לפי השעון המקומי שאנחנו חיים לפיו.
לכן, אנחנו מפליגים עם מפרשים, ובעזרה קטנה מאד של המנוע, במהירות של 4-4.5 קשר. זה אמור להביא אותנו ללאס פאלמס בבוקר, 9-10.
אתמול גם ירד גשם. תופעה נחמדה. גם להם אין הרבה גשם כאן.
זהו בערך עד כה.
אני בדרך כלל מתחיל לכתוב כאשר מישהו מתחיל לעשות אוכל. בדרך כלל זה היה עם דינה, כדי שלא תגיד שאי מתבטל. בכל אופן עופר והפעם בייעוץ מקצועי של אריאל מכינים אוכל ואני מקשקש.
14 לאוקטובר 2010
הגענו ללאס פאלמאס על פי התוכנית בבוקר, עם אור ראשון. תידלקנו, נרשמנו וקיבלנו מקום עגינה מקום 26 ברציף קוויבק. Q.
יש לי רשימה של דברים לתקן.
התחלנ עם הראדאר ואחרי שהטכנאי השתכנע לבוא, אריאל עם הספרדית שלו עזר, ואחרי שעליתי לתורן להחליף חוטים, לניסיון, הוא לקח את המכשיר והודיע לנו אחר הצהרים שאכן המכשיר מקולקל.
עכשיו נותר לקבל אישור מהחברה להחלפה במכשיר חדש במסגרת אחריות.
משאבת המים של מי קירור ים נוזלת. להחליף אותה או לתקן זה חוויה טראומטית בתחתית הסירה.
עשיתי זאת. הוצאתי, פירקתי, החלפתי אטם ואימפלור, לא היה צריך אבל אם כבר שיהיו חדשים, הרכבתי בחזרה והנזילה כרגיל. נצטרך לחיות איתה. זו לא בעיה גדולה.
הפרוק וההרכבה הזו, הייתה עבודה קשה במיוחד.
עם כמה תיקונים קלים, פירוק המפרש לתיקונים, והאמת מתחיל להישבר לי מלתקן כל הזמן דברים.
אני עייף, מתגעגע אליכם ועוד שעה אני בדרך לשדה התעופה.
השארתי רשימת עבודות לאריאל ועופר, ונקווה שיעמדו בזה.
יש בדיקת בטיחות לסירה הכוללת רשימה ארוכה של דברים. יש לי את כל הציוד אבל צריך לקבוע תור וכו'.
אני בדרך הביתה. קודם מקלחת כדי לא להביך את השכנים שלי לטיסה.
להתראות.
דינה בטח תפיץ את זה בארץ כשאחזור.
19 לאוקטובר 2010–10–19
זהו אני בארץ, עם התקררות טובה ומצב רוח בינוני.אני שונא להיות מקורר או חולה בכלל.
אחרי שאתאושש אתקשר לכולכם.
להתראות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה