הייתה
לי כתתבה קודמת שלא עברה את הצנזורית. כנראה שהבעתי את דעתי על כמה דברים שלא לרוח
הצנזורה.
ננסה
שוב, בעדינות.
אתמול
בערב חזרנו לסירה בטקסי ים, עם חלק מהצוות של "פליקס"
פליקס
היא מנועית "קטנה" מזן המגה יאכטות. הצוות מונה כ-20 איש. הבעלים מגיע
אליהם בטיסה במטוסו הפרטי. נקודת המפגש הבאה שלהם תהייה בטהיטי. עיקר עיסוקם הוא
בנקיון האוניה. מעניין.
ורק
כאשר "פיליקס" קבע את שליטתו בגודל הסירות העוגנות כאן, הגיעה אוניה
חדשה, מאותו הסוג ונדמה לי שהיא גם גדולה יותר. ים אכזר. תמיד יש יותר גדול.
מוסד
המוניות ים שלהם מאד נחמד.
כול
נסיעה עולה דולר. לא משנה המרחק או מה אתה סוחב איתך. אנחנו סוחבים די הרבה. מים
ומצרכים.
גם
ביבשה המוניות שלהם מענינות. אלו טנדרים, בעיקר טיוטה, סטייל דע"ש, תא נהג
כפול ל-4 אנשים ומשאית פתוחה מאחור.
והנסיעה
ברחבי העיר, הפתעה. דולר.
שוב
נפגנו, במקרה, עם הפולני החביב שלנו ישק. מסתבר שהוא מפעיל קטמרן בקריביים ובילה
הרבה זמן באותה מספנה שבה היינו בגרנדה. החלפנו חוויות והשמצות בכייף.
כרגע
יש לו בעיית צוות. הצוות שלו לחציה לא משהו, ולהמשך אין לו צוות בכלל.
הים
קצת גלי כאן ונושא העלייה לראש התורן להחליף את מד הרוח, לא עלה.
לנו
וגם לאחרים בסביבה יש בעיות של סתימת צנור מי הקרור של הגנרטור. נתפסים שם, לפני
המסנן, כל מיני אצות ים. ברגע שאין זרימת מי קרור ים, הגנרטור "חותך. לני
מנקה את הכניסה, שהיא לפני המסנן, והגנרטור חוזר לחיים.
לני
רוצה להחליף את האימפלור של הגנרטור, אני
לא מתלהב, יש על האימפלור רק 100 שעות, אבל יש קפטן ונראה.
נהייה פה עד יום שישי ה-14 לחודש. מזל שיום שישי
לא חל על ה-13 לחודש אחרת היינו נאלצים לדחות את היציאה. לא שאני מאמין באמונות
טפלות, אבל יש עובדות בנושא.
אני
קורא את החדשות מהארץ, באדיקות, ומצטער לקרוא שאנחנו לא צריכים מחבלים. עושים את
השטיות שלנו לבד. כמה מצער.
ולהבדיל,
אלפי הבדלות, אנחנו מקבלים דווח מצולם מהנכד החדש, והקטנציק עושה רושם טוב. אומנם
עוד לא אמר שום דבר חכם אבל נחכה בסבלנות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה