נסעו בבוקר בים שלישי וחזרו די מהר עם המדחף. בינתיים עלינו שוב ליבשה ורמת החיים עלתה לגובה של 5 מטר.
הורידו את המדחף הישן והסתכלו, הפסיעה היא ימנית במקום הפסיעה השמאלית שהייתה קודם.
סטפן הודיע לי שזה לא בעיה וגרין יחליף בין הכבלים. (בפסיעה הפוכה בסירה תזור קדימה ברוורס ואחרונה במצב קדימה).
זה סודר.
גרין חשב שצריך להחליף גם את המיקום של הכבלים במצערת והתחלנו לפרק.
סטפן הגיע ואמר שלא צריך. הרכבנו חזרה את הברגים במצערת.
הגיע הקטע של הרכבת המדחף על הציר, וקדחת.
החור במדחף אינו מתאים לציר. עולה על החצי וקטן מידי.
לא סתם קטן, הפרש של 5 מ"מ בקוטר. זה כבר מצריך עבודת חרטות.
נסע סטפן לחרט, חזר בידים ריקות. זה יהיה מוכן אולי רק מחר. (היום למועד כתיבת דברים אלו).
היום זה היום ואנחנו מחכים. אולי ייהי מוכן לסוף היום, אולי יתאים הפעם ואולי נצא מחר.
עדין יש לנו חודש להגיע לסן מרטן, שזה הפלגה של 5 ימים כך שזה לא נורא, אבל זה מתחיל להיות מצחיק.
הבעיה היא שהבדיחה היא על חשבוננו ואותנו זה לא מצחיק.
זהו בינתיים אני מתלבט אם לשלוח את זה. למה סתם מבלבל לכם במוח עם הבעיות הקטנות שלנו. נראה.
אולי נחכה לסוף טוב ואז נשלח.
בכל מקרה, אנחנו מתכוננים להפליג ישר למרטיניק שזה כ-180 מייל מכאן, כמו נסיעה חקפריסין וכשליש
הדרך לסן מרטן.
פסק זמן בינתיים.
יום חמישי היום. 1030. תבינו בעצמכם.
ביום שלישי הגיע המדחף.
התקינו, סליחה, ניסו להתקין אותו על הסירה. לא מתאים.
ההסחה בכיוון הימני. הסחה ימנית. הקודם היה הסחה שמאלית.
במצב זה הקדימה נוסע אחורה והאחורה קדימה. סטפן משנה חיבורי מצערת על המנוע ולדעתו זה יהיה בסדר.
אבל, החור של מדחף לא מתאים.
זה כבר סיפור יותר מסובך.
סטפן נוסע למקום בו יחרטו את החור מחדש ומבלה שם את כל יום רביעי. מסתבר שזה לא פשוט.
היום יום חמישי. סטפן חוזר עם המדחף, הכל מתאים, התאמות קלות ואנחנו מוכנים לרדת למים.
לפנינו היה אחד שהורד למים, הגיר שלו לא עובד. מוציאים אותו ואחר כך אנחנו לנסיעת מבחן.
הכל מוכן ליציאה לנסיעת מבחן.
אנחנו לטרינידד. לא נהייה בקשר כמה ימים.
הכל כשורה אהובותי ואהובי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה