מסתבר שכל הבעיה הייתה הפסקת הצהרים.
הבחור גורר אותי פנימה ישר לרציף הקרוב לבתי המלאכה.
מסתבר שאנחנו במרינה ענקית. יופי.
בדרך אני עוד נאלץ לפספס מנועית יפהפיה, הגוררים לא ממש מתורגלים בגרירה, אבל בכל זאת, מגיעים, המרינרו, זה השם הספרדי לאיש הרציף, מסביר לי שיבוא מכונאי ב-1600. אינשללה.
1615 מכונאי מגיע. אמרתי לכם שיש ניסים בים.
הוא מתחיל לבדוק, והבעיה בעינה. מנוע מותנע, עובד 2 דקות ומת.
אחרי כמה בדיקות הוא מגיע למסקנה שצינור החזרת עודפי דלק, (מה זה לעזאזל), מחזיר עודפים למיכל הנוזל, הסגור כביכול, ואין אספקת דלק טובה למנוע.
אני גם בודק את המיכל השני, גם הוא ריק. אתמול זרקנו 800 ליטר לים. מזל שזו הייתה קניה זולה יחסית, מילאתי את המיכלים בגיברלטר.
הכונאי עובד ובודק, ובינתיים מגיע, שוב המרינרו, אני נדרש במשרד עכשיו. מבקש מחוזה, כן, זה שם המוכנאי, לחכות והולך למשרד.
מרינה יקרה יחסית, כפול ממה ששילמנו עד עכשיו, אבל, אני שואל מה עם התשלום עבור הגרירה ווהבחור עונה לי שזה לא נדרש. יפה.
מסתבר שאנחנו במרינה מאד פופולרית ומפוארת.
בדרך אל המשרדים ובחזרה אני מבין למה המרינה כל כך יקרה. כמות מכוניות הפאר, מדהימה. רולס רויים, יגוארים ופורשה ברחובות. ליד רנג רוברסואחרים.
טלי הלכה לפטרול.
זה מיצר בעיה מסויימת מאחר ואין לנו כרטיס פתיחה לשער והשערים נעולים.
אנחנו מקבלים צלצול מטלי. היא ליד השער הנעול.
אני הולך לקראת ואנחנו מעבדים תוכנית. היא תעביר לי את חפצי הערך שלה, כולל הקניות שלה ואז היא תטפס מעל לחומה, תקפוץ למטה ותנסה בדרך לא ליפול למים.
זה עובד. אני קצת עוזר ומונע ממה לגלוש למים, אבל עברנו. מנוחה קצרה והיא מוכנה לסבוב נוסף.
אז זהו בינתיים, מחר יבואו המכונאים להרכיב צנרת חדשה, אולי יהיה רתך ובכל מקרה, זאת אומרת לאחר התיקון ותידלוק חדש, נצא למלגה.
יש להם פה גם תקעים מיוחדים שאין לי ולא הוצאתי מהמרינה אז נחיה ללא 220 וולט הלילה.
הכל כשורה אהובותי ואהובי. הסירה לא מפסיקה להפתיע.
הבחור גורר אותי פנימה ישר לרציף הקרוב לבתי המלאכה.
מסתבר שאנחנו במרינה ענקית. יופי.
בדרך אני עוד נאלץ לפספס מנועית יפהפיה, הגוררים לא ממש מתורגלים בגרירה, אבל בכל זאת, מגיעים, המרינרו, זה השם הספרדי לאיש הרציף, מסביר לי שיבוא מכונאי ב-1600. אינשללה.
1615 מכונאי מגיע. אמרתי לכם שיש ניסים בים.
הוא מתחיל לבדוק, והבעיה בעינה. מנוע מותנע, עובד 2 דקות ומת.
אחרי כמה בדיקות הוא מגיע למסקנה שצינור החזרת עודפי דלק, (מה זה לעזאזל), מחזיר עודפים למיכל הנוזל, הסגור כביכול, ואין אספקת דלק טובה למנוע.
אני גם בודק את המיכל השני, גם הוא ריק. אתמול זרקנו 800 ליטר לים. מזל שזו הייתה קניה זולה יחסית, מילאתי את המיכלים בגיברלטר.
הכונאי עובד ובודק, ובינתיים מגיע, שוב המרינרו, אני נדרש במשרד עכשיו. מבקש מחוזה, כן, זה שם המוכנאי, לחכות והולך למשרד.
מרינה יקרה יחסית, כפול ממה ששילמנו עד עכשיו, אבל, אני שואל מה עם התשלום עבור הגרירה ווהבחור עונה לי שזה לא נדרש. יפה.
מסתבר שאנחנו במרינה מאד פופולרית ומפוארת.
בדרך אל המשרדים ובחזרה אני מבין למה המרינה כל כך יקרה. כמות מכוניות הפאר, מדהימה. רולס רויים, יגוארים ופורשה ברחובות. ליד רנג רוברסואחרים.
טלי הלכה לפטרול.
זה מיצר בעיה מסויימת מאחר ואין לנו כרטיס פתיחה לשער והשערים נעולים.
אנחנו מקבלים צלצול מטלי. היא ליד השער הנעול.
אני הולך לקראת ואנחנו מעבדים תוכנית. היא תעביר לי את חפצי הערך שלה, כולל הקניות שלה ואז היא תטפס מעל לחומה, תקפוץ למטה ותנסה בדרך לא ליפול למים.
זה עובד. אני קצת עוזר ומונע ממה לגלוש למים, אבל עברנו. מנוחה קצרה והיא מוכנה לסבוב נוסף.
אז זהו בינתיים, מחר יבואו המכונאים להרכיב צנרת חדשה, אולי יהיה רתך ובכל מקרה, זאת אומרת לאחר התיקון ותידלוק חדש, נצא למלגה.
יש להם פה גם תקעים מיוחדים שאין לי ולא הוצאתי מהמרינה אז נחיה ללא 220 וולט הלילה.
הכל כשורה אהובותי ואהובי. הסירה לא מפסיקה להפתיע.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה